français nederlands

Frequently Asked Questions

Cinnaber Support Pagina

In deze rubriek gaan we een aantal veel voorkomende vragen, foutmeldingen, enz. behandelen, die voorkomen bij het opstarten van Cinnaber, tijdens het werken met, het updaten, synchroniseren,  enz.
Deze vragen zijn terug te vinden in verschillende rubrieken. Zo zal u vragen rond het boekhoudplan leveranciers terugvinden onder "Leveranciers". Het aanpassen van een postcode zal u terugvinden onder de "Cliëntenfiche".

Instructievideo's
De instructievideo's spelen wel af maar het beeld is niet scherp

Cliëntenfiche :
Hoe verander ik een postcode/land van een klant?
Hoe verwijder ik een facturatieklant ?

Facturatie einde maand :
Tijdens de facturatie krijg ik een syntax-error?

Leveranciers :
Hoe geef ik een factuur van Val d'Hony-Verdifarm correct in?
Hoe geef ik een factuur medecontractant correct in?

 Emailing
Bij het versturen van email vanuit Cinnaber ( via Gmail ) krijg ik een foutmelding op de login en wachtwoord. Ik heb de gebruikersgegevens gecontroleerd, maar de foutmelding blijft. Bekijk hier een mogelijke oorzaak en oplossing binnen de instellingen van uw Gmail account..

 

Ik krijg een foutmelding bij het opstarten van Cinnaber :
Een gouden raad bij dit soort van foutmeldingen. Start uw computer opnieuw op en laat die rustig volledig zijn opstart doorlopen. Doet de foutmelding zich nog voor ?                          

Kijk in onderstaande lijst of u de fout kan identificeren.
Violation d'acces
RTE217 op server of portable

Terug